Samen zijn we TROX

Terug naar overzicht
datum

14.09.2021

Rubriek

Bedrijf / Pers

"De mens is de maatstaf en zijn welzijn is ons doel."

Trouw aan het motto van onze oprichter Heinz Trox, is het welzijn van - en samenwerking met- mensen de kern van alle zakelijke activiteiten bij TROX in de afgelopen 70 jaar. Dit geldt in het bijzonder voor onze interactie met onze medewerkers.

In een meerdaagse workshop heeft het uitgebreide management team samen met de collega's van de ondernemingsraad gekeken naar de individuele sterke punten van het TROX bedrijf, de TROX producten en de mensen die er werken.

Het resultaat was de vaststelling van de volgende vijf waarden, die gelden voor de hele TROX GROUP: voor het bedrijf, voor het TROX merk, voor de mensen, en voor de producten zelf.

  • Vertrouwen
       Bij TROX hebben we vertrouwen - niet alleen in onze eigen capaciteiten, maar ook in de inzet en competentie van onze collega‘s. We
       ondersteunen elkaar, persoonlijk en professioneel, want alleen als een toegewijd team zullen we succesvol zijn in de toekomst.

  • Veiligheid
       
    We zetten ons in voor veiligheid op onze werkplek - in elk opzicht. We waarborgen onze jobs door te handelen en te denken in het belang
       van de onderneming: klantgericht en kostenbewust. Tegelijkertijd is de 
    arbeidsveiligheid een topprioriteit. Wij kennen en volgen de geldende
       voorschriften inzake arbeidsveiligheid en informeren managers en collega‘s over mogelijke bronnen van gevaar.

  • Betrouwbaarheid
       U kunt vertrouwen op TROX medewerkers. We werken nauwgezet, we zijn punctueel en we nemen onze verantwoordelijkheid - zowel in ons
       dagelijks werk met collega‘s als met onze klanten en leveranciers, want we willen ook in de toekomst gewaardeerd worden als een
       betrouwbare partner.

  • Kwaliteit
       
    Dankzij onze medewerkers is de naam TROX wereldwijd gekend voor de hoogste kwaliteit. Als TROX medewerkers, stellen we hoge eisen
       aan ons eigen werk. Op deze manier voldoen we ook aan de kwaliteitseisen van onze klanten. We vertrouwen op de beste producten, een
       hoog niveau van bekwaamheid, zuiver vakmanschap en optimale service kwaliteit. Vandaag en in de toekomst.

  • Duurzaamheid
       In de toekomst zullen we ons nog meer consequent richten op efficiënte technologieën, milieuvriendelijke materialen en duurzamere
       productie- en leveringsprocessen. We hebben onszelf een ambitieus doel gesteld: in 2040 willen we klimaatneutraal zijn. U kunt daarbij een
       belangrijke rol spelen - met uw ideeën en met kleine verbeteringen op dagelijkse basis.

Terwijl deze vijf waarden van toepassing zijn op de hele groep, heeft elk TROX-filiaal drie eigen waarden samengesteld. Het doel van dit initiatief is om ervoor te zorgen dat de waarden niet worden gedicteerd aan de dochterondernemingen door het hoofdkantoor, maar dat elke dochteronderneming zich kan identificeren met de punten die belangrijk en relevant zijn voor haar. Waarden doen er immers alleen toe als ze daadwerkelijk worden beleefd.

Voor TROX Belgium werden volgende drie waarden gedefinieerd:

  • Respect
       Wederzijds respect is van fundamenteel belang. Bij TROX zijn we ons ervan bewust dat de gedachten, gevoelens en achtergronden en
       meningen van anderen even belangrijk zijn als die van onszelf. Iemand respecteren betekent elkaar erkennen en aandacht geven, ook al
       bent u het niet eens met hem of haar.

  • Engagement
       Medewerkers die geëngageerd zijn zorgen door hun betrokkenheid voor een hogere productiviteit, betere resultaten, tevreden klanten en
       minder personeelsverloop. Het zijn de werknemers die voor vernieuwing zorgen en het verschil maken voor een organisatie zoals TROX.

  • Klantgerichtheid
       Onze klanten staan centraal in de langetermijnvisie. De producten en diensten die we aanbieden, de manier waarop we hen benaderen.
       Daarom wil TROX zijn klanten zo goed mogelijk kennen, door met hen in dialoog te gaan, om zo tot de best mogelijke oplossing te komen.


De wereldwijde informatiecampagne werd op maandag 13/09 gestart. Overheen alle filialen werden alle collega's geïnformeerd over de waarden die de basis vormen van de TROX-identiteit. 

Om deze dag nog wat specialer te maken werden alle medewerkers van TROX Belgium in de bloemetjes gezet.

Deel deze pagina

Beveel deze pagina aan

U kunt deze pagina delen door de link te delen.

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanbeveling is verzonden naar de ontvanger.

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Attachment (max. 10MB)

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80