Ons doel is uw interesse op te wekken en te behouden! Het TROX life customer magazine brengt regelmatig nieuws over ventilatie en biedt veel interessante onderwerpen.
Een van de meest gebruikte maar ook een van de meest vage termen in onze taal is duurzaamheid. We moeten duurzaam eten, dichtbij wonen, duurzaam bewegen, werken en duurzaam leven.
Maar wat betekent duurzaamheid? Waar komt de term vandaan? Wat zegt het ons?
Het nieuwe TROX Life probeert een antwoord te geven op deze vragen.
Met een reeks van bijdragen op het gebied van natuur, energie, business en leven, heeft TROX Life het onderwerp benaderd en wil het duidelijkheid brengen in een door en door nevelig begrip.
Wat TROX doet om het bedrijf te verduurzamen zal worden benadrukt, evenals de technische innovaties waarmee TROX zich voorbereidt op een duurzame toekomst.
'Plattelandslucht, stadslucht. Verstedelijking en de gevolgen.' De titel van de nieuwste editie van TROX Life is niet toevallig gekozen. Steden breiden zich voortdurend uit. Megasteden met meer dan tien miljoen inwoners zijn geen zeldzaamheid meer. Het verkeersvolume en de fijnstofverontreiniging nemen toe, terwijl de groene ruimte verdwijnt. Dit alles heeft enkele creatieve ideeën tot leven gebracht. Neem stadslandbouw, waar zeer ongebruikelijke gebieden worden omgevormd tot stadsboerderijen die steden van verse producten kunnen voorzien. Een ander creatief idee betreft kleine huisjes, die het gebrek aan woningen daadwerkelijk kunnen helpen verlichten.
Nog een ander aandachtspunt van de nieuwe editie is filtertechnologie. Klinkt saai, maar er komt veel meer bij kijken. Verstedelijking heeft een aanzienlijk effect op ventilatie en airconditioning. De HVAC-industrie moet reageren door effectieve en efficiënte oplossingen te vinden om te voldoen aan de steeds kritischer wordende eisen aan gezonde binnenlucht. Het feit dat we 90% van onze tijd binnenshuis doorbrengen, toont het belang aan van een goede luchtkwaliteit en voldoende ventilatie binnenshuis. Gezonde lucht verhoogt ons persoonlijk comfort, verbetert onze prestaties en veroorzaakt minder infecties en allergische reacties op ziektekiemen en deeltjes in de lucht - in lijn met onze missie: TROX Technik for indoor life quality.
Zoals u kunt zien, is verstedelijking een veelzijdig probleem. Zoals gewoonlijk is er ook plaats voor humor in ons tijdschrift.
Our goal is to awaken your interest in air and keep it awake! The TROX life customer magazine gives you regular updates on the topic of air and offers many interesting perspectives.
You have missed an issue of the TROX life? You can choose here which issue(s) of TROX life you would like to order free of charge.
Order TROX life issues that you missed out on - free of charge.
Deel deze pagina
Beveel deze pagina aan
U kunt deze pagina delen door de link te delen.
Contact
Bedankt voor uw bericht!
Uw aanbeveling is verzonden naar de ontvanger.
Contact
Wij zijn er om u te helpen.
Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80
Contact
Bedankt voor uw bericht!
Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80
Contact
Wij zijn er om u te helpen.
Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80
Contact
Bedankt voor uw bericht!
Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80