inbedrijfstelling

Als gebruiker, installateur of serviceverlener, moet u erop kunnen vertrouwen dat storingen betrouwbaar opgelost worden voor uzelf en voor uw klanten. 
Dat problemen soms op locatie opgelost moeten worden kan niet voorkomen worden, zelfs niet met de beste technologie. Als er een storing in ons TROX product of systeem is binnen of buiten de garantietermijn, is ons Technical Service Team er om te helpen.

Om er zeker van te zijn dat uw aanvraag snel en effectief kan worden verwerkt de volgende informatie invullen a.u.b.:

  • Leverdatum van de TROX componenten en systemen
  • TROX order nummer en onderdeel
  • Product toepassing
  • Korte omschrijving van de storing


Storingsmelding met het online meldsysteem

of neem contact op met ons Technical Service Team.

ONLINE STORINGSMELDING

Deel deze pagina

Beveel deze pagina aan

U kunt deze pagina delen door de link te delen.

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanbeveling is verzonden naar de ontvanger.

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Wilt u het onderwerp van uw aanvraag en uw contactgegevens specificeren a.u.b.
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80

Attachment (max. 10MB)

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanvraag is door ons ontvangen en wordt behandeld.
Onze afdeling voor service-aanvragen zal op korte termijn contact met u opnemen.
Voor algemene vragen over producten en diensten kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +32 (0) 2/522 07 80